Reklamacje, wymiany i zwroty
Wszystkie towary dostępne w naszej ofercie objęte sa gwarancją producenta lub importera. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz jakieś wady towaru odeślij przesyłkę Pocztą Polską wraz z opisem wady na adres:
VIGO SP. Z O.O.
WAWASPORT.PL
ul. Ostrobramska 38b
04-193 Warszawa
ZWROTY I REKLAMACJE PRZYJMUJEMY WYŁĄCZNIE
W FORMIE PRZESYŁKI NA POWYŻSZY ADRES!
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
Klient ma prawo odstąpic od umowy zawartej na odległosc w terminie 14 dni. Wówczas firma WAWASPORT.PL w zależności od życzenia klienta zwróci mu wartośc zamowienia przelewem.
ZWROTY
Udzielamy Państwu gwarancji zwrotu zamówionego towaru w terminie 14 dni. Gdyby dostarczony towar nie odpowiadał państwu z jakichkolwiek powodów, prosimy o przesłanie go, w powyższym terminie na własny koszt wraz z danymi potrzebnymi do przelewu bankowego. My ze swojej strony prześlemy Państwu przelewem kwotę w wysokości wartości zwróconego towaru w ciągu 14 dni.
WYMIANA
Dopuszczamy możliwość wymiany towarów, w przypadku gdy zamówiony rozmiar nie odpowiada klientowi na taki sam towar jaki zamawiał ze skorygowanym rozmiarem na warunkach podanych w dziale zwroty. Towar jest odsyłany przez klienta na własny koszt. WAWASPORT.PL odsyła wymieniony towar na koszt klienta. Możliwe jednak, że w WAWASPORT.PL nie mamy innych rozmiarów z wybranego asortymentu, dlatego przed wysłaniem towaru proszę skontaktować się z obsługą sklepu i uzgodnić ewentualną wymianę.
Reklamacja
Na WAWASPORT.PL oferujemy tylko oryginalne produkty najwyższej jakości renomowanych firm. Zaopatrujemy nasz sklep wyłącznie u certyfikowanych producentów lub autoryzowanych dystrybutorów. Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach.
Każdy zakupiony w WAWASPORT.PL produkt można reklamować na podstawie niezgodności towaru z umową.
Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi i konserwacji oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, urazów mechanicznych i wypadków losowych.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem emaila lub telefonicznie
Podstawą wszelkiego rodzaju zwrotów, wymian i reklamacji jest dowód zakupu (paragon, faktura vat, potwierdzenie płatności, numer zamówienia).