Zapraszamy do naszego sklepu stacjonarnego mieszczącego się w Warszawie przy ulicy Ostrobramskiej 38b

Reklamacje, wymiany i zwroty

Wszystkie towary dostępne w naszej ofercie objęte sa gwarancją producenta lub importera. Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu przesyłki wykryjesz jakieś wady towaru odeślij przesyłkę Pocztą Polską wraz z opisem wady na adres: 

VIGO SP. Z O.O.

WAWASPORT.PL

ul. Ostrobramska 38b

04-193 Warszawa

 

ZWROTY I REKLAMACJE PRZYJMUJEMY WYŁĄCZNIE

W FORMIE PRZESYŁKI NA POWYŻSZY ADRES!

 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY 

Klient ma prawo odstąpic od umowy zawartej na odległosc w terminie 14 dni. Wówczas firma WAWASPORT.PL w zależności od życzenia klienta zwróci mu wartośc zamowienia przelewem.

  

ZWROTY

Udzielamy Państwu gwarancji zwrotu zamówionego towaru w terminie 14 dni. Gdyby dostarczony towar nie odpowiadał państwu z jakichkolwiek powodów, prosimy o przesłanie go, w powyższym terminie na własny koszt wraz z danymi potrzebnymi do przelewu bankowego. My ze swojej strony prześlemy Państwu przelewem kwotę w wysokości wartości zwróconego towaru w  ciągu 14 dni. 

Żądając zwrotu pieniędzy lub wymiany towaru , wymagane jest dołączenie wydrukowanego, wypełnionego i podpisanego formularza oraz paragonu.

WYMIANA

Dopuszczamy możliwość wymiany towarów, w przypadku gdy zamówiony rozmiar nie odpowiada klientowi na taki sam towar jaki zamawiał ze skorygowanym rozmiarem na warunkach podanych w dziale zwroty. Towar jest odsyłany przez klienta na własny koszt. WAWASPORT.PL odsyła wymieniony towar na koszt klienta. Możliwe jednak, że w WAWASPORT.PL nie mamy innych rozmiarów z wybranego asortymentu, dlatego przed wysłaniem towaru proszę skontaktować się z obsługą sklepu i uzgodnić ewentualną wymianę.

 

Reklamacja

Na WAWASPORT.PL oferujemy tylko oryginalne produkty najwyższej jakości renomowanych firm. Zaopatrujemy nasz sklep wyłącznie u certyfikowanych producentów lub autoryzowanych dystrybutorów. Sprzedajemy artykuły fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach.

Każdy zakupiony w WAWASPORT.PL produkt można reklamować na podstawie niezgodności towaru z umową.

Reklamacji nie podlegają uszkodzenia powstałe z winy użytkownika w wyniku niezgodnej z instrukcją obsługi i konserwacji oraz usterki wynikłe wskutek złego przechowywania, urazów mechanicznych i wypadków losowych.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od chwili otrzymania przesyłki zwrotnej od klienta. Klient zostanie poinformowany o rozstrzygnięciu reklamacji za pośrednictwem emaila lub telefonicznie 

Podstawą wszelkiego rodzaju zwrotów, wymian i reklamacji jest dowód zakupu (paragon, faktura vat, potwierdzenie płatności, numer zamówienia).

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel